Продавець ТехноДім розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
867 відгуків
Шановні покупці! Ми працюємо! Асортимент оновлюється!
+380 (68) 545-00-45
+380 (95) 072-65-81
Інтернет-магазин електро, бензоінструменту, зварювального обладнання
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата з частковою передоплатоюНа замовлення, що надсилаються післяплатою на розсуд магазину може стягуватися передоплата у розмірі вартості пересилки. Передплата є гарантією, що покупець прийде за своїм замовленням на пошту. Сума передоплати становить від 100 до 500 грн. залежно від вартості пересилки.
  • Оплата за реквізитамиОплата на розрахунковий рахунок компанії (без ПДВ)
  • Передплата на картку продавця
  • Післяплата2% від суми переказу + 20 грн.

Гарантія:

Гарантійне обслуговування надається впродовж гарантійного терміну, зазначеного в паспорті виробу, за умови дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безплатному ремонті в авторизованих сервісних центрах виробника.
Споживач перед купівлею товару перевіряє його комплектацію, брак ушкоджень або дефектів.
Обмін або повернення товару належної якості здійснюється впродовж 14 днів без урахування дня купівлі.
Увага, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, що не був в експлуатації та не має слідів використання.
Під час обміну або повернення товару обов'язково має бути збережене:
• розрахунковий документ;
• товарний вигляд, споживчі властивості;
• цілісність, неушкодженість товару та всіх частин паковання;
• пломби, ярлики, захисні плівки;
• заводське маркування.
Якщо товар вийшов із ладу або має суттєві вади в роботі, обмін такого товару або повернення засобів відбувається тільки за наявності укладення сервісного центру, авторизованого виробником.
Контактний номер сервісного відділу: (068) 545 00 45
У разі виходу товару з ладу з вини споживача останній втрачає право на гарантійне обслуговування!
Гарантія не надається в разі:
1.якщо несправність виробу викликана неправильним використанням або зберіганням, ушкодженням під час транспортування;
2.якщо у виробі вироблялися конструктивні зміни або втручання неповночасними особами;
3.якщо експлуатація виробу тривала після появи несправності;
4. виникнення несправності через незалежні від виробника чинники (перепади напруги, природні лиха тощо);
5. Наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідин, залишків будівельних матеріалів;
6. наявність механічних пошкоджень;
7.нормального зносу виробу в процесі тривалого використання;
8. Полосомки комплектуючих виробів, витратних матеріалів;
9. неправильної експлуатації або експлуатації не за призначенням;
10. Сильного зовнішнього або внутрішнього забруднення виробу;
11. інших пошкоджень, спричинених перевантаженням або недостатньою вентиляцією;
12. Для акумуляторів: нормального розряджання в процесі використання (не тримає заряд), на експлуатацію з порушеннями (недозаряджання та перезаряджання). На акумулятори діє гарантія тільки на заводський брак!
13.для бензоінструментів: Неправильна пропорція палива; використання моторної оливи низької якості; деформація деталей поршневої системи, що утворилася в процесі роботи; засміченість виробу.

Пересилання здійснюються через транспортну службу "Нова Пошта".

Звертаємо вашу увагу, що вартість пересилання оплачується окремо покупцем при отриманні (за тарифами перевізника).

Номер декларації ми повідомляємо шляхом email або sms-повідомленням.
 
Пересилання іншими кур'єрськими службами обговорюється індивідуально.

 

Комплектація та цілісність товару

  • Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та документи при отриманні замовлення. Це можна зробити при працівнику служби доставки.
  • Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або частин, що бракують, безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
  • У разі виявлення некомплекту чи пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від його отримання.
Замовлення на запчастини вартістю до 200 грн. відправляються тільки по повній передоплаті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner